The smile on your face lets me know that you need me. There's a truth in you eyes saying you'll never leave me.

Halloj! Var ju på tjejkväll igår, och de var jätte mysigt! Vi kollade på film, åt mat och godis, skrattade, spelade kort, ja! Vi hade de allmänt myysigt! ;) Först när vi kom till Hillevi så spelade vi kort tills alla hade kommit! Sen så gick vi till affären och köpte godis och pizza! och lite senare  gick vi till Hillevi och och åt och kollade på film oså! Tror inte vi somnade förrens vid klockan halv tre, fast Alice och Maja somnade först! Haha ;) Söta dom är! <3 Men orkar inte skriva allt vi gjorde så ni får nöja er med de här! ;) Tog rättså många bilder med mobilen med! :D
Så jävla söt! <3
Haha Julia! <3
Fiin...
Det var några av bilderna! Kommer kanske flera imorgon! Men jag  glömde skriva att om vad jag gjorde med Alice! Jag åkte med henne efter skolan på fredagen och då fikade vi lite och spelade Mario! :) Sen så bubbelbadade vi! Var jätte skönt! Vid 7 tiden så var de ju lottöppning hos Alice och dom så då åt vi massor med mat och fikade massor! Blev skit mätt! Efterrätten var vitchoklad pudding! Trodde jag dog så gott det var! ;) Så de måste jag och mamma baka någon gång! ;) Men sen så sov jag där och åkte sen vid typ halv tre eller nått till mig, och då följde Alice med!:) Sen så gick vi ju direkt till Hillevi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0