Maja♥♥

<3333333
<p>&lt;333333</p>
<p>Älskar dig finis! &lt;3333</p>
<p>Haha fiin!!! ;)</p>
Idag var de ju skola! Var rättså okej faktiskt! Började med syslöjd eftersom jag har haft träslöjd! Nu håller jag på att göra en fruktskål av jeans! Går ju inte sådär jätte bra men de fixar nog sig! ;) Vi  bytte  platser med, så nu är jag faktiskt jätte nöjd med min plats! :) Men  vid typ halv tolv tiden så skulle kulturskolans lärare typ sjunga för oss som dom brukar göra varje år! De var ju rättså kul! Elr vad säger ni? Haha ;) Men vi slutade  vid halvett tiden och då gick jag hem med Maja! :D Vi tog dom här bilderna som ni ser! Sen så hjälpte vi typ till och skärde potatisar med pappa! ;) Ja så åt vi och lite! När vi hade ätit fick jag en as bra ide att vi skulle gå ut men de tyckte inte Maja de va! Men de gjorde vi tillslut iallafall! Älskar snöön!! Så vi gick till ICA och köpte lite godis! Skulle köpt en tidning men dom var slut! Fattar inte varför just den sorten jag skulle ha var slut! Men vi gick en runda och åt godiset pratade och hade allmänt mysigt! :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0