Tränat!:)

Hejj!♥

Tränade för en stund sen:) först så hade vi lite uppvärmning osen så spelade vi typ fotbolls brännboll men damlaget med!:) var faktiskt jätte kuul! Sen så spelade vi mot damlaget haha dom vann....:P men vid typ kvart över sju så fikade vi uppe i klubbhuset! Mamma hade gjort en kladdkaka, Anette gjorde en blåbärs paj och Carina gjorde bullar oså hade vi glass och läsk till typ! Var jätte gott! Vi pratade lite om förra matchen oså! Sen så cyklade pappa oh jag hem och åt! Haha men åt inte så mycket för höll typ på att spy! ;) Sen så hjälpte pappa mig med pluggandet! Gick väl sådär? Kan inte så mycket men vi får se hur de går imon för de är ju då jag ska ha de!:P Men nu ska jag lägga mig!
Godnatt!♥

Får en bild på New york bara för att bilden är sååå fin;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0