Match

Hejhej! Kom hem för en stud sen har varit i Växjö och spelat match! Förlorade:( Men igår var de ju marknad i Emmaboda! :) Gick med Julia, Alice och Maja!♥ Hade jätte kul! Först så gick vi runt lite och kollade, köpte lite godis oså!;) Oså köpte jag en väska! Är jätte nöjd med den! Sen när jag hade köpt väskan så gick vi runt lite till och då träffade vi Erik, Anton, Filip, Kim, Olle, Alfred och några fler:P Så var vi lite med dom oså! Va skit kul!:D sen så åkte vi hem och då följde jag med Maja hem och de gjorde Alice med:) För vi skulle kolla på när A- laget skulle spela dom förlorade med 2-0 :( Men nu sitter jag och kollar lite på idol oså:) Ska snart gå och lägga mig mår inte så bra har jätte ont i huvudet!:(
Kramar




Bilderna från marknaden kommer lite senare för har dom på den andra datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0