Julia♥

Hejsan;)

Idag var de skoljoggen:S usha! Och min söta lilla Alice vann över alla tjejerna:D Grattis söto!♥ Efter skolan så var jag med Julia! Vi åt och typ satte på papper på lite skolböcker! Haha;) Ja sen så har vi varit ute med Laktis oså:) Men nu sitter jag och kollar lite smått på House! Ska snart gå upp och ta upp lite vinterkläder! Måste ha min halsduk! Haha;) Sen så kanske jag ska ta mina muffar som Maja och jag säger;) Men kanske gör ett inlägg lite senare! Men just de jag hade ju prov idag med jue! Gick väl sådär tror ja? Vi får inte veta svaret förren alla har gjort de och de vra någrå som var sjuka idag!:( Men så fort jag får svaren så ska jag skriva de! ;) Haha men nu måste jag gå! Ska nog göra en ny header till bloggen! Tycker inte om den jag har nu längre.... men kommentera om ni tycker jag ska ha den eller inte!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0