Alicia idag!♥

Hej!♥
Idag har jag varit med Alicia!:)  Först efter skolan så gick vi hem till Alicia och sa till Emma att vi skulle gå ut med Charlie ( som är min fasters hund) vi gick  rätt så långt;) Sen så följde Alicia med mig hem och gick ut med Lakris  haha mycket gående;) Men då gick vi inte så långt haha:P Sen när vi kom hem så pluggade vi lite på ett prov som vi har på onsdag! Ush kan typ inget:S Ja vi förhörde varandra oså! Men sen så gick vi ner och åt lite de blev pizza:) Och vid halv sju tiden så cyklade vi till " skolan " Och gungade, pratade osv;) Sen vi typ sju så åkte Alicia hem! Men vi hade iallafall jätte kuul!:D ♥
Vid halv åtta typ så var jag ute och joggade med Julia! Eller vi gick mest! Julia och jag är förkylda haha;) Men vi gick iallafall runt samhället typ;) Sen när jag kom hem så kollade jag lite på idol! Sen var de bara att hoppa in i duschen! Kollade på Hollywood fruar sen när jag var klar med! Men nu ligger jag i min säng och ska snart lägga mig! Men måste ladda upp bilderna från marknaden med ju!
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0