Maaja♥♥

Hej!
Idag har man varit med Majja!:D Hade de jätte kuul! När skolan slutade så gick vi hem til Maja och åt cheesecake typ eller jag gjorde det haha;) Sen vi typ halv fyra cyklade vi hem till mejj och då var vi lite på datan och kollade på smurfarna med Anton och Tova haha:) Den var inte så bra..  isället för att kolla klart på filmen så lagade vi mat typ;) Och sen åkte Maja hem:) Nu sitter jag och kollar på tv! Och funderar på vilken bakrund jag ska ha på bloggen! Som ni kanske ser så har jag ju gjort en ny design är ganska nöjd faktiskt! Kommenteraa! Men imon är de FN dagen:S Fy vad segt! Men vi slutar vid halv ett idag så så faligt är de inte;) Ne nu ska jag fortsätta att nörda mig vi tv:n;)
Herrå!

Suddig bild javet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0