Fotboll + Desperate :)

Hejsan! :)

Sitter och kollar lite på fotbollen just nu! :) JAAAA Sverige vann NU!! :P tycker de var bra kämoat av dom! Haha;) Men idag har jag varit i skolan som vanligt! Vi var typ på en musikal i Lindås! Var inte så jätte kuul!.. Men Sen efter skolan så cyklade jag hem med Maja och då hade hon glömt sin husnyckel så då fick Maja var hos mig:) Så Maja och jag hjälpte pappa göra raggmunkar typ! Så åt vi ju de då oså kom Alice sen vi typ halv fyra eller nått:) Och då när Alice kom så hjälpte hon mig lite med att plugga inför provet imorgon! :S Sen så när jag hade pluggat lite så bytte vi om och åkte till fotbolls träningen:) Tycker de var roligare nu när vi är inne! Slipper ju myggen nu;) Så kom jag typ hem för typ 3 timmar sen:P Har nyss målat naglarna och kollat på desperate och fotbollen! :) Men nu ska jag gå och lägga mig! Skriver imorgon med:) Men om någon vill att jag lägger ut bilderna från tjejkvällen måste ni faktiskt kommenter!! Haha;)
Kramar♥

(Nått fel på blogg.se så kan inte ladda upp någon bild just nu :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0