FN dagen= JOBBIGT!

Hej!
Har inte hunnit eller orkat blogga idag! Idag när jag vaknade så var jag rättså förkyld men ialafall så åkte jag till skolan och då vare ju FN dagen! Först så plockade jag i ordning min matsäck (som vi fått av storegården) sen så letade jag reda på Ella oså gick vi dit vi skulle allså Ellas farmor;) Först fick vi typ klippa av massa växter de var skit mycket! Var typ de vi gjorde! Ne men vi räfsade med, bar in trädgårsmöblerna oså! Var skit jobbigt haha;) men vi höll på till halv ett för å skulle alla tillbaka till skolan igen och sluta! När jag kom hem så satte jag mig och typ kollade på tv och då råkade jag typ somna så jag sov i en och en halvtimme:P Men det var sköönt! Sen när jag vaknade så åt jag, duschade läste lite oså! Skulle haft fotbollsträning men eftersom jag är förkyld så var jag inte med:( Så de blir troligtvis ingen zumba imorgon heller:(( Jaha nu vet ni litevad jag har gjort idag! Nu ska jag lägga mig!
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0