EMIL ELTON IN MY HEART! ♥♥♥♥

Hej!

Sitter i mitt rum nu och ska snart gå och lägga mig! Har nyss tittat på idol och myst med familjen♥ Jag bara ÄLSKAR EMIL ELTON♥♥  Han är jue såååå bra! Men gillar verkligen inte Andre eller vad han nu heter! Haha;) Hejar på Emil såklart, Moa Amanda ( Hon med de blonda håret vet inte vad hon heter i efternamn) olle och så är de typ någon mer;) Vilka hejar ni på? :) Nu som jag skrev förut så ska jag snart gå och lägga mig! Sen imorgon så ska jag, Alice, Maja, Hillevi, Alma och Tilda ha en tjejkväll!:) Ska bli jätte kul! Men jag hinner göra ett inlägg imorgon innan jag ska dit och då skriver jag mer om det;)
Godnatt och ha de mysigt;) ♥



Kommentarer
Postat av: wilma

Hejar



På Emil Elton, Moa lignell, Andre asplund han äger ju har du hört hans låt på youtube om du söker på

andre No woman no cry lyssna och sen hejar jag på Amanda Fondell



KRAM!

2011-10-11 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0