Två dagar...

Med Alice! :D Har haft de jätte kul! I söndags efter zumban så följde jag med Alice hem! När vi kom hem till Alice så duschade vi vi först och åt en kaka som Alice och Julia hade bakat! Den var as god! Sen så kollade vi lite på tv, åt godis pratade oså! Sen så sov ju jag där:) På måndagen när vi vaknade åt vi frukost typ oså spelade vi lite monopol! Haha jag vet inte riktigt vem som vann... Men vi hittade på allt möjligt! Men vid fyra tiden så körde Alices mamma oss till mejj för vi skulle gå på fritidsgården med Julia!:) Men då var det typ stängt där så vi gick hem till Julia istället och var där till typ halv elva eller nått! För då gick vi hem till mig! Så alla tre sovde över:) Alice åkte hem idag på morgonen och då gick jag och Julia hem till henne och bakade muffins:) Vid tre tiden kom Alice igen för hon skulle åka med oss till fotbollsträningen:) Så ni fattar nog att jag inte hunnit att blogga nått;)
Just nu sitter jag och kollar lite på tv! Har nyss duschat:) Imon på morgonen så ska jag springa med Julia! Får se om jag orkar gå upp vid åtta tiden! ;)  ne nu ska jag fortsätta kolla på tv!
<333333
&lt;3333333
&lt;33333
&lt;333333
&lt;33333
&lt;3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0