Julskyltning.

Hej! kom hem från julskyltningen för en stund sen! gick dit vid halv fyra tror ja! Och då gick jag Anton, pappa och Tova och åkte brandbil! Haha typ min och pappas tradition! ;) men sen när vi hade åkt så gick vi till föreningshuset och då var   Alice, Maja och Moa där! :D  Så vi satte oss vid ett bord och åt mackor med julskinka på! Eller jag gjorde de.. ;) Men vi hade de jätte mysigt! Sen lite senare så gick vi och köpte lotter där vid byggans! Jag vann typ en chokladbit! Och Maja vann typ 10 saker! :O Haha ne inte så mycket kanske, men mycket!! ;) Sen så kom Moa på att hon hade tappat sin hundralapp så gick vi och letade efter den men vi hittade tyvärr inte den:( Så vi gav upp och gick till den nya blomster affären isället! Den var jätte fin och mysiig! Och sen när vi hade kollat lite oså så gick jag, pappa, Anton och Tova till Min faster och åt kroppkakor! As gott vare! Så nu sitter jag i mitt rum och är as mätt! :) Fyyfan vad de blåser ute!! :O Ska gå ner nu och mysa lite med familjen nue har jag tänkt! ♥
Puss.
glömde ta bilder! Förlååt!! Men ska gottgöra dee! ;)

Kommentarer
Postat av: Moa Mårtensson [:

Najs var det! Och jag hittade hundralappen sen :D<333

2011-11-29 @ 17:44:54
URL: http://moaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0