Du är den finaste som finns!

Halloj! Idag var de ju skola! Var som vanligt idag fast vi åkte på bio vid typ halv nio tiden trorja! Jag venneh vad bion hette men de var en norsk film! Haha men jag tycker den skitbra! Den var as roolig! Haha eller är de bara jag som har ålig humor... ;) förra filmen vi kollade på med klassen var om några jävlar hästar! As dåålig var den! Men den här gången handlade de om riktiga grejjer! Nämligen FOTBOLL! Haha;) Men nu ligger jag i mon säng och ska snart gå och lägga mejj! Igår skrev ju jag att jag skulle på match för Anton spelade, de blev lika 6-6 :) Men jag är så jävla glömsk så att jag glömde kameran..  men aja han spelar nog många fler matcher! ;) nehe nu ska jag ta och nana lite!
Kramar♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0