Call my name.

Hej! Skrev inte något igår! Hade inte tid! Men igår så gick jag till maja vid typ halv tolv tiden, när jag kom dit så sa tony (majas pappa) att vi fick skriva på väggen för dom håller på att renovera i tv rummet:) så då skrev jag typ Amanda är bäst oså! Haha;) Sen så sminkade Tove mejj! ;) Jag tror inte jag tog en bild som ni får sen men man ser inte sminkningen så tydligt! Sen när Tove hade sminkat mejj så åkte vi till stan! Vi tittade mest:P Men Maja och jag åkte karuseller på citygross för 10 kr hahaha ni kan gå in på majas blogg för att se bilderna hon skulle typ lägga ut dom!:) http://pinkweow.blogg.se men sen så skulle vi åka hem så då lämnade dom mejj hos camilla och jörgen för vår familj skulle typ äta där oså! Sen hände det inte så mycket mer igår!
Men nu sitter jag och kollar lite på tv! Kom hem för en stund sen från fackeltåget! Där gick jag med Alice, Maja, Moa, Erik, Elliot, och John:) Tycker de är jätte fint när man ser alla med facklorna!;) men jag tog inga bilder:( För min mobil var typ död.... men nu måste jag gå!
Hejjdå!
<333333 <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0