Berg flyttar in:)

Har nyss kollat på Berg flyttar in och myst lite med familjen!:) Nu sitter på köksgolvet och kollar lite på bloggar oså! Alice ringde mig för typ två timmar sen! Blev skit glad! Lyckosten hade nyss badat när jag pratade med henne♥ Åh saknar dejj sjukt mycket! Ush hon kommer hem om sex jävla dagar! Det är ju as långt jue! Men får väll stå ut:P Men vi kunde inte prata så länge för hon pratade från hotellet typ och de kostar ju! Aja imon vet jag inte om jag ska till skolan, har ont i halsen och hostar:S nehe nu ska jag gå och hjälpa min syster att ta ner ett glas! ;)
Puss.
Saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: Aliceeee

MissU2 <33333333333333

2011-11-18 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0