Grillat:)

Hej igen!:) För en stund sen så åt vi grillat:) För vi firade ju mamma! Mormor, Farmor, Therese och gammelmormor var här:) Vi grillade ju och sen så åt vi tårta:D Men nu har alla åkt hem och jag sitter i soffan just nu och tar det lungt! Ska snart packa ner det sista! Sen är allt klart!:) Men imorn ska jag nog åka till Maja på dan:) För hon fyller ju 12år!!!♥ Just det var i Emmaboda förut och köpte present till henne med!:) Ja ni fattat nog att jag inte kan skriva vad jag köpte! Hehe;) Men tar ju med kameran till Maja imorn så då kommer ni får se några kort iallafall!:)
Kramar♥
Tova och jag!:)♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

FRÅGESTUND på min blogg :)

Fråga på bara!

Kram från Evelina.

2011-07-07 @ 23:06:28
URL: http://evelinasfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0