Ska inte byta på länge nu!;)

Hej!! Igår hade jag inte tid att blogg alls! För direkt på morgon så åkte jag med julia till Familyhouse!:) (De var rea i hela butiken!) De var skit kul! Köpte två tröjor!!:D De kommer bilder idag!! Förmodligen ikväll!:P Men sen när jag kom hem så skulle familjen åka till Tingsryd! För Anton skulle ta hål i örat.. Men då skulle jag med få ta ett till hål!
(Ja så att den blit två hål på ett öra då) Men de var naturligtvis stängt!:( Så istället så gick vi in på Börjes oså!:) När vi hade varit där inne en liten stund oså så jag vi till bakeriet! Haha;) De var skit gott!! Men ja vad gjorde vi mer? Hm.. vi åkte ju hem! Haha:P Japp osen när vi hade varit hemma en stund så kom Milla (min gudmor) , Tony och Moa!:D Dom bor i Laxå!:) Så dom ska vara här till Tisdag tror jag♥ Men så kom Maja igår med! Vi hade lika kul som vanligt!!:D Men nu orkar jag inte skriva mer!!;)
Kramar!♥
Ja ni får en liten bit av bänken på köpet!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0