Läger!:D

♥Hej! Kom hem igår från fotbolls lägret! Men jag skrev inget inlägg bara för att jag var så trött!!;) Men vi hade de skit bra! Vi tränade två gånger per dag, var lite jobbig men kul!:P Vi har ätit glass, badat, spelat mot våra mammor har vi med gjort! Haha var hur kul som helst!:) Vi vann med 4-2? Eller nått? Har ingen aning! Men Min mamma gjorde själv mål!! Haha;) Tack mamma! Men vi har varit på lägret i tre dagar sov där i två nätter:) Ja just de! Första kvällen så skulle vi gå till ICA och köpa lite godis oså!;) Och då träffade jag MAJA!!!♥♥ som varit i spanien i en vecka!:) Men nu har ju jag varit på läger så jag har inte lagt ut bilderna på de som jag köpte i växjö! Jag vet att jag borde göra de! Men jag orkar inte just nu! Har inte lagt ut dom på datan än!! Men jag låvar att jag ska göra de i kväll och då kommer lite bilder från lägret med!!:D Men så har jag ju ny design med ju!:) Skriv gärna vad ni tycker om den!!:)
Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0