Hej!!!

Hej!:D Nu tänkte jag berätta lite om irland resan!:) Det började ju med att jag åkte till mormor på fredagen! Och den natten gick vi upp vid typ halv tre? Vet inte riktigt! Men vi åkte iallafall vid tjugo i 4! Ush då var man ju inte sådär jätte pigg liksom!:S Men när vi hade kommit på bussen oså så sov ju jag mest! ja på den dan hände inte så mycket mer! Vi åkte typ 16 timmar den dan! Men vi tog ju in på ett hotell:) det var inte så där jätte fint!...  Luktade typ gammalt! Ne men ni tror väl jg är helt knäpp men det var inge fint eller lyxigt alls oså luktade as äckligt! Men mormor tyckte det var helt okej! Haha ja det är nog bara jag som är kräsen! Men iallafall nästa dag var det typ likadant vi åkte ju buss! Men den natten var det jätte fint hotell!!:D Men vi åkte ju buss i tre dagar för att komma till irland! Men vi åkte färja med! Det var faktiskt väldigt kul!  Det var en affär som jag tyckte om typ!;) Mass smycken och godis! Haha;) Men när vi kom till irland så kollade vi på ollika slott och en massa! Det var jätte fint! väldigt grönt!;) Men det som inte var bra med resan var att jag glömde min systemkamera på ett cafe!:(:(:(:(:(:( USH!!! Är as less på det! Hade alla fina kort där ju!:(:(:(:( Men jag har ju lite bilder på min mobil oså har jag på mormors kamera men det blev inte så fina kort med den! (Den är rättså gammal) Men så köpte jag lite grejor till Anton och Tova med!:) Anton fick en Manchster tröja, Liverpool nyckelring typ och en tröja från Hm!:) Tova fick en Hello Kitty ryggsäck, ett diadem och ett läppsyl med Hello Kitty!:) Snäll storasyster jag är va?;) Men till mig själv köpte jag typ as mycket! Haha;) Ne men jag köpte tre armband osen ett par öronhängen som ser ut som ett pr läppstift! Haha dom är as coola!;;) visar kanske en bild senare!<3 Orkar inte skriva så mycket mer! vi kollade ju inte bara på slott! Men vi gjorde så mycket som jag inte orkar skriva!:P Men ni får h det så bra!!<33 Skriver imon!
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!!♥

Kommentarer
Postat av: Konradanna

Thanks for the info!

2011-07-26 @ 07:34:22
URL: http://konradanna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0