Bakat!!:D

Heej! idag när jag vaknade så hade mamma och pappa kokt ägg!:) Oså var Bella hos hos!:) Det var jätte god frukost! När jag hade ätit klart så blev de att sätta sig vid datan!;) Jo jag vet jag är datanörd!:P Seriöst skulle aldrig klara mig utan datan!!;) Men sen så kollade jag typ lite på tv och klädde på mig! Och när jag hade gjort det så skulle jag hjälpa mamma att baka bullar!:D Det var jätte längesen jag jag gjode de! Typ ett elr två år? Haha ne jag vet inte men det var riktigt kul! Och gott!! Älskar nybakda bullar!!:D Med ett glasmjölk! Åhh det är såå gott!!:) Men just nu sitter jag i mitt rum!:) Jag tror jag har glömt och skriva det men jag har ju flyttat upp mitt rum nu!:) Tycker det är mycket finare nu än det gammla rummet var!!:D Aja ni kan ju gärna kommentera lite!! Tycker ni är för dåliga på de!!;)
Puss och kram skumbanan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0