Trött.

Hej! Dom två senaste dagarna har jag varit med Alice så har inte hunnit bloggat nått! Men i Lördags så skulle ju min klass sälja kakor på Bromboda marknaden!:) Gick rättså bra! När jag hade stått och sålt färdigt gick jag runt lite med Miranda och Alice! Jätte mysigt var de:) Sen vid ungefär halv tre tiden så åkte vi till Emmaboda och kollade på fotboll! Dom vann alla sina matcher som vi kollade på:) Men vi kollade bara på två matcher för sen så åkte vi till Lisa och Peo och åt där och hade de trevligt!
Och idag så har Alice och jag gått en runda med Lakris, kollat på film ( tusen gånger starkare) och så har Tovat haft kalas! Har tagit bilder, men om ni vill se dom så får ni kokmmenteraa! ;)
Men nu ska jag ta och lägga mejj skola imon jue! USH! Men de är ju inte så långt kvar till jullovet så får väll stå ut ett tag till! ;)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0