Hajar som hajar! :)

Hej! Sitter och kollar på hajar som hajar med Tova! Den är ju riktigt bra ju! ;) Har nyss hjälpt mamma göra maräng bottnar till tårtan som vi ska ha på söndag till släktkalaset!:) Var rättså jobbigt att stå och vispa i typ en kvart! Men nu är bottnarna i ugnen, och dom ska vara där i en och en halv timme! Så så länge så sitter jag och kollar lite på datorn och kollar på film! ;)
Imon ska jag på Brombodamarknaden med Alice, och sälja kakor med klassen! Oså blir de väl att Alice och jag går där en stund och kollar lite! Men vid tre tiden ska vi åka och kolla på fotboll när Usein spelar:) Nähe nu ska jag ta och fortsätta kolla på filmen!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0