Veronica Maggio igåår!!!♥

Hej! Gjorde inte nått inlägg igår för var skit trött efter Maggio! Jag vet inte riktigt när vi var framme i kalmar! Men iallafall! När vi hade kommit dit så gick vi till alla karuseller "STAVNING" Där övertalade typ Maja och Julia mig att åka en som man typ snurrade i hela tiden! Haha;) Men jag spydde inte vilket var vääldigt bra!:P Sen så köpte jag sockervadd!! Gött!<33 Sen så var de ju då dags för Veronica maggio♥ men vi var typ längst bak föörst men kom fram rättså fort! Fast fan vad dom knuffades och höll på!! Men är iallafall jätte nöjd!!♥ ÄLSKAR HENNES MUSIK!!!
Har inga bilder:( Bara filmer men har ingen aning om hur man lägger ut dom!! men ska gåå och borsta nu! Haha;) Så jag gör ett till inlägg sen om vad jag har gjort idag!!
Hejjdå sålänge!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0