Med Alice & Maja!!:D

Hej!!
På Tisdagen: Var jag med Miranda!!:D Vi hade jätte roligt! Tog en massa bilder, åt nudlar :)
Bilderna kommer jag lägga ut i kväll om jag hinner!
På Onsdagen: Åkte jag till Alice med Maja!:) För Alice familj hade hyrt en stuga i karlskrona! Där hade vi jätte kul!! Vi badade i havet, åt glass, soladeoch spelade fotboll! :D  Maja och jag sov ju där då ju:) Sen dagen där på så skulle min, Majas familj och en till familj grilla:) Och då följde Alice med oss! När vi hade ätit oså så gick vi hem till mig och kollade på film! Osen så sov ju dom hos mig;)
Fredagen (Allså idag) Så åkte Alice och Maja hem! Men nu så har jag nyss ätit oså!:)
Bilder kommer lite senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0