Match idag + Hilma!:D

Hej!:)
Idag var de match! Samlingen var vid halv 9.30 typ? Var riktigt jobbigt! Haha nu när de är helg så ska man ju ha sov morgon!:P Men matchen började vid typ elva eller nått tror jag! Gick jätte bra idag! Jätte bra kämpat tjejer!!:D i första halvleken var nog bäst! Vi var för trötta andra! Men matchen slutade med 6-1 tror jag! Ida gjorde målet!! Bra gjort Ida!!♥ Sen efter matchen så åkte jag hem ju och åt lite oså! Sen när jag hade ätit så jag till Hilma!:) När vi hade pratat en liten stund så rå hörde vi någon som ropade Hilma , Hilma! Haha och de var Julia! Hon undrade om vi ville följa med till hallarna och de ville vi!;) oså följde Hillevi med! Var skit kallt i vattnet! Så bi badade inte alls länge! Men sen så åkte jag hem och fixade lite för Hillevi och Hilma kom sen och kollade på film med mig!:) Julia kunde inte:( Vi kollade på Red riding hood! Har sett den en gång förut med men den är jätte bra! Men nu så sitter jag och kollar lite på tv oså! Ska snart gå och lägga mig! Men som ni vet så har jag varit dålig på att lägga ut nu men de ska bli bättre för nu när skolan har börjat så kommer jag uppdatera varje dag förhoppningsvis!;) Fårse! Men nu ska jag sluta skriva för de här blir väldigt långt inlägg!
Kramar♥



Har lagt ut bilden en gång förut med den är så fin så de gör inget om jag lägger ut den en gång till!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0