Kalas!:)

Hej igen! Tillbaka efter borstningen nu!;) Men idag när jag vaknade så åt jag lite frukost oså! Sen så kom Julia och hennes föreldrar och fikade lite!:) Och då var klockan kanske ett eller två? Fast satt fortfarande i pyjamas då:P Sen när dom gick hem så hoppade jag in i duschen för vi skulle på kalas vid fyra!:) För min fasters man Tobbe fyllde år och hans bror Anton:)!
Så grattis till honom!!:D Ja när vi kom dit så var jag med Clara!♥ Vi hade de jätte kul! :) Clara och jag skulle typ lägga på grädde på tårtan och typ glasyr! Så när vi skulle lägga på glasyren så skrev vi först grattis Tobbe 30 år och Anton 28 i ett hörn:) Oså skrev vi Clara och Amana för clara kan inte stava mitt namn hahahaha;) Men tog kort på de med kameran så lägger ut de imon! Men Clara kanske med lägger ut nått! så kolla hennes blogg med!! http://clarahammarliing.blogg.se
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0