Första skoldagen i femman!;)

Hej!
Idag var de ju första dan i skolan! Dagen började med att jag gick upp ungefär vid sju kanske? Och då klädde jag ju på mig oså!;) Kom till skolan vid kvart i åtta tror jag:P Och då letade jag upp Alice och Maja:D så vi pratade lite oså! Sen så på lektionen så var de kanske inte jätte kul! Haha vi gick typ igenom alla säkerhets regler oså! As jobbit att lyssna på!!;) Men sen så var de rast och då fick alla i hela skolan glass! Blev piggelin!;) Sen när vi kom in så fick jag veta att jag inte skulle äta med Alice och Maja och dom!!! Ush blev skit suur!!! Så sen var jag typ själv:P Haha ne men så farligt kanske de inte va!;) Men efter skolan så var jag med Maja, Alice, John, Simon och Erik!:) Vi hade de jätte kul! Vi pratade, åt glass, var ute ja typ sånt!;) Men nu sitter jag och kollar på svenska Hollywood fruar!:D As bra jue!!♥ Men nu ska jag fortsätta kolla!
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0